HMFD

10:39:00 AM Aliza 0 Comments

semalam balik keje aku macam biasa g amik adik n kak long kat nurseri. wah tersentap jantung bila nengok ada orang ramai kat depan sekolah dorang. rupa-rupanya inspector kesihatan... aduh... apa laginih dalam hati aku.. sebelum aku buka mulut, ibu owner nurseri dah cakap dulu... sok sampai abis minggu sekolah tutup, ada budak kena HMFD belum abis cakap bila dengar H jer aku dah menggelabah ada 3 orang budak kena... aduh.. pening aku. aku bukan risau pasal sekolah tutup tapi aku risau anak-anak aku... semalam pegilah kinik, doc kata kak long ok, cuma adik jer sebab kat tapak kaki adik ada bintik2 merah. risaunya aku... tapi doc suh monitor samapi arini, kalau memang HMFD, benda tu akan kuar arini.. tapi pagi tadi aku nengok macam takder jer.. g pun aku dah bagi adik makan ubat n lapkan satu badan adik pakai ubat yang doc. bagi. JADI UNTUK mak luman semua arini aku cutiiii...........

pst... semalam 13hb julai 2009, gigi pertama adik dah kuar... adik dah masuk 11 bulan baru kuar 1 gigi, tapi aku tak dapat amik gambar adik takk bagi.

Google+ Followers

Follow by Email

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...