17 July, 2009

On 6:12:00 PM by Aliza in
memandangkan aku terpaksa bercuti panjang, jadi banyaklah kerja yang perlu aku laksanakan. Rasa naik letih sangat. aku terpaksa buat proses mencuci semua pakaian dan barang-barang yang melibatkan anak-anakku dengan dettol. Bukan apa, langkah mencegah sebenarnya sebab dah ada jangkitan pada 2 orang bayi lain lagi semalam. aku teramat risau.

sarung tilam adik yang dah di dettolkan
bantal bucuk


ala.. dah terjatuh.. tapi malas nak amik sebab gate berkunci


hahahaha, antara aksesori yang dah didettolkan

CD adikpun aku detolkan juga

jadik inilah rupa bantal-bantal kat umah ku yang tak bersarung

katil adik pun dah gonjeng


ibu, penat yer???
minta korang tolong doakan adik sihat yer.... moga-moga adik tak terkena jangkitan HMFD


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...