Hari Mereka

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers br Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

In Jalan-jalan

Percutian ke Mersing

Jumaat malam sabtu lepas kita orang satu famili ikut trip Pejabat Dekan, FPI bercuti kat Mersing Johor. Aku excited giler sebab tak pernah g sampai ke johor. jadi bila ada peluang apa lagi aku... jadi ni rentetan percutian kami yer....

malam masa bertolak dalam jam 11pm, kak long duduk ngan papa adik ngan ibu

ni pepagi bila dah sampai di Mersing, kami sampai awal tapi benti solat subuh dulu.

Mersing

adik diam sekejap sebab dapat apa yang dia nak

kami benti sarapan dulu, betul-betul kat tepi jeti

sementara tunggu chek in kat chalet yang kami booking, kami






inilah bilik kami dari dalam. cantik, aku rasa puas hatilah juga.





esoknya kami bertolak balik, tapi sempat singgah kat Air Itam. hmm oklah, tapi lebih kurang Nilai 3 Jer.





Related Articles

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...