BerHijRah

12:28:00 PM Aliza 0 Comments

Salam Korang, dari minggu lepas aku sibuk benar... bukan sibuk apa, ku ngah mencarik background baru untuk blog baru ku, bukan apa, saja sesuka nak pindahkan entry yang berkaitan dengan resepi ke tempat baru... so mudah untukku mengupdate resepi baru anak-anakku. so korang pun senang kan kalau nak carik resepi baru hehehehehe.... so hari ni ku mengumumkan perasmian blog baru ku, tapi tak lengkap g tau... banyak lagi yang nak dibuat, cuma tak sempat jer. JOM

Google+ Followers

Follow by Email

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...