Hari Mereka

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers br Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

In China

Sumbangan terakhir dari Guangzhou

Ni adalah ihsan dari kamera papa. Banyak gambar yang papa amik semasa bercuti ke Guangzhou tempohari, tapi aku dah pilih2 dah, so dah dibuat senarai pendek hehehehehe. Korang nengoklah yer, harap lepas entri in, ramailah yang berminat nak melancong ke Guangzhou.... Kita g sesama nak?


tempat Shopping yang wajib dikunjungi




tempat makan, senang jer nak cari tempat makan halal, tak sesusah yang kita dengar


Pengangkutan awam yang ada, so jangan risaulah tentang transport kalau sampai sini, mudah sangat nak dapatkan transport kat sini.


sesuatu yang cantik dan indah


Kenangan buat Kami


ibu dan anak-anak


Adik dan kak long


Candid, kelako rasanya





Related Articles

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...