Hindustan oh hindustan

8:07:00 AM Aliza 0 Comments

pepagi tadi masa nak g keje, dengarlah radio hot fm. wah cerita pasal lagu hindustan dan kenangan dolu-dolu.. wah..wah..wah.. aku terus tersenyum sendiri... bila dengar lagu HUMKO HAMISE CHURA LO.. terus aku seperti di awan-awan.... terkenang za man itu.. ala zaman belajar dulu... boleh dikatakan setiap minggu ke jalan TAR cari cd hindustan... lagi2 bila ada movie baru, situlah pot kami serumah yang minat hidustan.. ada 13 orang kat umah sewa ku tu semua minat hindustan... kalau esok takde kuliah, malam ni semua layan hindustan kat pc. masa itulah masa banyak dihabiskan dengan cerita hindustan.... wah.. aku suker sangat kenangan itu....
lepastu kan korang, masa aku pegnenkan kak long, aku suka sangat nengok cerita hindustan yang ada prety zinta betul ker ejaanku hari-hari ku layan, sampai bila kak long lahir, huh.. lesung pipit sebijik macam cik prety, dua-dua belah plak tu... hehehehehe

Google+ Followers

Follow by Email

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...