19 October, 2009

On 8:58:00 AM by Aliza
Hari sabtu lepas, balik saja dari showroom, aku ajak en. somi pergi beli meja banquet. aku nak buat letak mesin jahitku, senang nak menjahit, yelah sejak-sejak dah ada mesin jahit tepi nih, so space kena lebih. kami pergilah carefour bandar Tun Husien Onn, mencari dan terus mencari meja seperti ini

tapi tettiba en. somi terberenti kat sini plak.. wah... cantik memang cantik tvnya.. aku memang dah pasang angan-angan dari dulu lagi, cuma kewangan masih belum mengizinkan, lagipun en. somi cakap tv kat umah tu elok g, jangan membazir. betul jugakkan.


wah.. makin banyak tvnya, macam-macam offer, terus aku terlupa tujuan sebenar ka Carefour.


aku tertarik dengan yang ini, salesman tu cakap tahan cerminnya, kalau kena ketuk tak pecah... hmmm bagus untuk kami sekeluargakan perasaan itu semakin hampir, rasa nak memujuk somi dan menarik moncongs panjang kalau tak dituruti


siap promosi.. sekali lagi aku terlupa, ada promosi ker meja yang kucari


akhirnya kami kepenatan melihat tv meja tu biarlah dulu


kak long pun dah letih.. tapi mana papa yerk....


hahahahaha... papa bawa trolilah.. tadi troli kosong.. sekarang dah ada isi yang besar-besar

hajatku tercapai juga untuk dapat tv baru LCD Tv... tapi apa plak cerita dengan meja mesin jahitku?
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...