24 November, 2009

On 8:59:00 AM by Aliza in
Salam semua...
Pagi ni aku nengok blog aku dah nak cecah nombor yang cantik.. "6666" , kebetulan plak, cuti raya haji ni aku nak g langkawi... aritu g Guangzhou, China pun aku ada juga buat kes macam ni.. siapa yang kena hehehehehe... kali ni aku nak bawa ole-ole dari langkawi plak...
so macam biasa, siapa yang kena leh cepat-cepat copy n paste (print Scrn) blog aku ni sebagai bukti kemudian email.. dan tunggu jer ole-olenya.. tapi kali ni aku nak linkkan ngan blog satu lagi... ala saja nak besarkan sket ole-olenya so ada dua penajalah kononnya untuk ole-ole ni hehehehe....

Untuk blog Alizareesya anda perlulah jadi pengunjung yang ke 6666

untuk pengunjung Awrastore (sila klik gambar @ awrastore) anda perlulah menjadi pengunjung ke 2555
Ok selamat mencuba yer... nanti siapa yang bertuah tu leh ym @ email kat aku cinderella0805@yahoo.com


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...