Tak ada yang menuntut ole-ole

3:38:00 PM Aliza 0 Comments

Aku tunggu punyalah tunggu, sekang jam dah dekat jam 4 petang. so masih belum ada yang email aku bagi tau bahawa dia adalah mengunjung bertuah... dia tak perasan kot hehehehe takpelah.. so sekang dengan rasminya kita declare takder pengunjung bertuah yer.. dan ole-ole ni aku akan bagi kepada siapa yang dulu dapat bagi aku tajuk dan nama penyanyi lagu yang aku suka dengar ni.. ada dua lagu yang aku suka dengar, yang pertama macam ni lagunya .....

Dikala ku keseorangan
Kenangan pun datang
Menjelma lagi
Terbayang saat-saat
Yang manis
Ketika bersama dahulu

Tak tertahan menanggung rindu
Disaat kau berjauhan dariku
Bayangmu selalu datang menjelma
Membuat teguhnya cintaku

( korus )
Oh sayangku hulurkan tanganmu
Bersama kita bergandingan
Berdua menuju arah bahagia
Melalui liku-liku kehidupan
Pahit manis kita hadapi bersama
semoga kita berdua berbahagia...

Dikala ku keseorangan
Kenangan pun datang menjelma lagi
Terbayang saat-saat yang manis
Ketika bersama dahulu

untuk lagu yang kedua pulak....

Pernah ada rasa cinta antara kita
Kini tinggal kenangan
Ingin ku lupakan semua tentang dirimu
Namun tak lagi kan seperti dirimu
Oh bintangku

Jauh kau pergi meninggalkan diriku
Di sini aku merindukan dirimu
Kini ku coba mencari penggantimu
Namun tak lagi kan seperti dirimu
Oh kekasih

Pernah ada rasa cinta antara kita
Kini tinggal kenangan
Ingin ku lupakan semua tentang dirimu
Namun tak lagi kan seperti dirimu
Oh bintangku

Pernah ada rasa cinta antara kita
Kini tinggal kenangan

ok korang kalau tau tajuk dua-dua lagu ni terus email aku erk.. cinderela0805@gmail.com

Google+ Followers

Follow by Email

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...