Langkawi - Hari Kedua

3:37:00 PM Aliza 0 Comments

Masa ni baru habis kursus untuk sesi hari sabtu, bila dapat peluang jejalan, trus siap nak g jalan-jalan


adik sekejap nak dok dalam pouch kejap tanak, penat aku


kak long pun macam minah saleh dah bertopi bagai


amik gambar sendiri sebab tadak kamera man

posing baik punya


nilah hotel tempat kami menginap

Dah sampai masanya, adik sibuk beli cekelat heheheh


masa ni ngah sibu memilih kuali, alasan pilih kuali nak beli, alasan nak beli sebab nak buat lempeng hehehehe


alamak, lupa plak, tok chaq pun join sekali masa hari kedua di Langkawi, nilah kualinya.. Tefal, murah gak arr

so bila balik umah nilah hasilnya, bertambah lagi satu beg


adik tau nak "ka, ka, ka" (buka)


anak-anak aku yang sibuk bermain bedak tok chaq

makan time.. tok chaq dinner ngan kitaorang sekali

dah selesai hari kedua kami di Langkawi, sekejap jer kan.... tapi sonok anak-anak sebab leh mandi kolam.. ramai plak yang layan dorang suke arr.. kalau kat umah takder orang yang nak layan, ibu dah penat bergasak nak kemas umah kemas itu, kemas ini.. bapa bebudak plak macam biasalah sibuk ngan showroom.. memang dah takder masa ngan anak bini.. last-last anak bini jalan sendirian uhuk....

Google+ Followers

Follow by Email

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...