Masih aku terasa Gersang

8:10:00 AM Aliza 0 Comments

something happen dalam mimpi aku semalam sampai aku rasa macam nak dengar lagu ni berkali-kali.. apa mimpi aku tu takperlah... biar aku simpan sampai mati yang penting kalau hari-hari mimpi macam tu pun aku nak hehehehehehe.....


Sejenak aku dikejutkan
Bersama ombak cinta luka
Perpisahan melanda kita
Hanya kerna peristiwa itu

Kiranya takdir mengizinkan
Inginku kembali padamu
Meneruskan cinta yang lalu
Kerana kau yang aku sayangi

( korus )
Akan kusimpan kenangan cinta kita
Yang tak akan terpadam selamanya
Kehangatan cintamu masih aku terasa
Seperti baru semalam kita berpisah

Tangisan sedu di hatiku
Menahan kepedihan ini
Sendiri aku mengenangkanmu
Hanya engkau yang aku sayangi

pstt... korang dengar lagunya sekali yer.... leleh....

kenangan silam selalu membuatkan aku tersenyum, tapi senyuman terhenti jua bila mencipta kenangan lain yang jarang membuat aku senyum.... hampesss....

kalaulah aku tahu......

Google+ Followers

Follow by Email

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...