24 March, 2010

On 11:13:00 AM by Aliza in
sejak kebelakangan ni ramai yang menegur aku. soklan-soklan yang sama selalu aku terima ialah... "za apasal nampak kurus nih?" "eh kak za, nampak kecillah banding sebelum pegnen aritu...". hehehehehe itulah soklan yang selalu aku terima kalau jumpa member lama atau orang yang perasan. asalnya aku tak perasan, tapi sejak 4 bulan lepas bila aku timbang berat badan, huhuhu berat badan aku turun 5kg. semalam masa g kinik aku timbang lagi, barat aku turun lagi 1kg. wah.. bagus macam ni....
Selalunya bila ada soklan yang macam tu atau seangkatan dengannya aku akan jawab slimworld kehkehkehkeh.. takderlah... berkat menyusukan akan sepenuhnya.. inilah hasilnya hehehehe, di samping tu pula aku amalkan makan Fiber Plus Cosway product. Memang agak berkesan sejak aku makan tahun lepas. product susu aku pun takderlah terganggu sangat, sebab aku minum air banyak. aku ni bukanlah nak mempromot, tapi kesan pada diri sendirilah tu yang nak share tu. so, kalau ada sesapa yang nak try bolehla g cosway beli, ala tak mahal, setin RM9.90 jer.. kalau ada offer lah....

Fiber plus perasa oren.. sedap wooo...


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...