photo header2-1.png

Yang Patah akan tumbuh yang hilang akan berganti

Baru balik dari klinik. bawa kak long g cabut gigi.. giginya dah bergoyang sangat sebab ada gigi baru tumbuh. memula ingat nak biar jer.. tapi kesian plak bila nengok bila dia nak makan... asik goyang2 plak.. t raya nak makan rendang macamner plak yer... so ibu pun bawalah anakanda g klinik gigi Lisa alis kat Bandar baru bangi nih.

gigi tengahnya yang dah goyang.. gigi kak long doc. cakap cantik, elok..

gentar...


Ni kliniknya.. cantik, dah 2 kali bawa kak long datang..

ibu sempat amik gambar masa doktor ngah cabut gigi kak long, sib baik kak long tak nangis

anak ibu kuat, harap2 sampai besak kak long kuat dan tabah

dah selesai

doktor bagi kak long simpan gigi pertama kak long yang dicabut masa umur kak long 6 tahun 4bulan.



za: kak long, yang patah pastu akan tumbuh, yang hilang pasti akan berganti.. jadi jangan risau akan kehilangan hari ini.. ibu sentiasa rasa kehilangan.. dan sentiasa juga rasa sesal dengan kehilangan tu.
PENAFIAN: Pembacaan dan penerimaan pembaca tentang isi kandungan blog ini adalah atas tanggungjawab pembaca sendiri. Blogger tidak bertanggungjawab untuk apa jua masalah yang timbul. Alizareesya Punya Cerita
.