24 November, 2010

On 8:34:00 AM by Aliza   No comments
Sempena pembukaan Showroom Wuddah di Nilai 3, saya dgn berbesar hati menjemput semua kengkawan blog untuk dapatkan baucar untuk barangan Wuddah. cuma perlu comment dgn tulis NAMA, NO. KP, dan NO.TEL. Baucarnya adalah:
 free baucar RM10 utk pembelian RM10 keatas
 free baucar RM20 utk pembelian RM20 keatas 
free baucar RM50 utk pembelian RM50 keatas.
jom meriahkan jualan.

Baucar ni hanya sah untuk tempoh 3 hari sahaja (26, 27, 28hb 11 2010). 
TERHAD KEPADA 10 ORANG PERTAMA SAHAJA.

syaratnya:
saya tak limitkan berapa nilai baucar yang anda akan dapat.  Tapi seorang hanya akan dapat 1 baucar saja.  so penentuan baucar anda adalah pada masa anda membuat pembelian nanti, kalau pembelian anda RM150 saya akan bagi baucar yang paling besar RM50. then anda  bleh tebus barangan Wuddah yang bernilai RM50 selepas bayaran dibuat. kalau pembelian bawah RM20 tapi atas RM10, anda akan dapat baucar free RM10. saya harap penerangan saya jelas yer.

Map Ke Showroom Wuddah Nilai 3

tuntutan baucar hanya terhad kepada barangan wuddah sahaja.



za: sekali sekala membantu, i like it

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...