10 December, 2010

On 9:59:00 AM by Aliza   No comments
Ni entah bila kejadian ni berlaku hehehehe. gambar-gambar ni lah lama terperuk dalam kamera saya, bila godek kamera baru perasan ada gambar yang tak diupload lagi. maksudnya saya ada hutang entry. banyak lagi sebenarnya nih.. tapi kena perlahan-lahan.
masa ni ngah sibuk-sibuk nak wat jualan pembukaan wuddah showroom kat nilai 3.. so kebetulan esok cuti, jadi bawa batrisyia dan qaireen g makan sushi king kat nilai avenue dekat ngan giant nilai.. ni makanan feberet kak long tau..

makanan papa dah sampai.. tak ingat papa makan apa.. tengok adik, patutlah batuk tak bebaik.. minum ais rupanya dia

sedap papa cakap

ibu order yang ini.. ikan makareal panggang

masih belum makan.. tapi masih ambil gambar papa makan

papa dah kenyang.. masa pap untuk amik gambar ibu pulak

ibu banyak ratah ikan jer.. nasi tak gerak sangat

kami datang sini... seenarnya kak long nak makan ini

papa masih makan lagi lah...

saya tunggu jugak dimana gambar saya.. tapi hingga nak abis entry pun saya masih tak nampak gambar saya.. kesian yer.. takperlah, yang penting semua kenyang.. dan yang penting kami hepi.. .


za: bila tengok adik, kak long dan papa senang hati.. ibu gembira.. tapi bila papa susah hati, adik dan kak long sakit.. ibu jadi rawan. i love u all so much!!!

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...