23 February, 2011

On 9:08:00 AM by Aliza   3 comments
Harini rasa malas sangat nak g kerja.. semalam sakit kepala bukan kepalang.. rasa macam mau pecah kepala. sib baik ada En.Alias an anak-anak boleh tolong picitkan kepala ibu yang tengah sakit. tapi sakit-sakit kepala pun boleh g pasar malam juga.. kekdahnya sebab nak carik kuih peneram... macam orang ngidam kunun kekekekeke tapi sib baik jumpa juga so berbaloi-baloi sakit kepala kuar umah g pasar malam. Jadi kesimpulan cerita untuk pagi ni, berkat dari sakit kepala semalam, saya jadi malas dan letih untuk pergi kerja hari ini.



Jadi pagi tadi jadi agak kelam kabut sketlah.. baju adik tak siapkan lagi, kasut sekolah kak long tak sediakan lagi.. aduh.... tepat jam 7.30 saya keluar umah.. ya Allah, bercinta rasa nak pergi kerja harini.. macam orang morning sickness jer malasnya... kena pulak baik jer kuar umah.. jalan jam.. waduhhh.... lagi pening..


memandangkan akak pakai baju bari harini serba kelabu.. akak gagahkan juga untuk pergi kerja dan senyum kekekekekek


tengoklah kereta... kuar jer tol Bangi.. Fuh kereta macam 10 juta orang yang keluar..
agak melampau ker 10
juta


Kuar dari roundabout pun sama....


ni nak masuk roundabout pun susah.. aduh.. fening-fening


Bila tengok anak kat belakang.. alahai kesianlah pulak.. kalaulah dapat tido macam dia pepagi nih...


bila dah sampai sekolah.. adikpun jadi macam orang malas nak bangun, sib baik adik tak ngamuk pagi nih...


alahai.. dia dah buat cebek mulut dah


saya meneruskan perjalanan lagi.. lepas hantar adik, kena tempuh jem lagi nak masuk opis.. alahai boring siut.. ada tak kapal terbang atau helikopter yang boleh hantar saya terus g kerja?


tapi saya cuba untuk tersenyum untuk menunjukkan yang saya sudah
tak sakit kepala dan berbaju baru ehem...


cantikkan tudung saya .. apa motifnya itu????


za:"nak makan durian tak?" soklan En. Alias semalam masa saya tengah sakit kepala.


3 comments:

Dda Ly said...

comelnyee budak kecil nih...hihi jemput ke rumah ok? dah follo u..:)

mamaiman said...

salam..
akak, saya follow ye... ;)

za reesya said...

Ok semua.. tengs....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...