22 April, 2011

On 8:13:00 AM by Aliza   No comments
Hari ni Hari Jumaat.. sedangkan semalam saya mati matian ingat semalam hari Jumaat.. aduh.. sudah mula jadi nyanyuk ke saya. Takperlah.. yang penting hari Jumaat datang jua. tapi pepagi tadi.. mood saya udah hilang.. ada orang bikin panas.

saya hari-hari macam biasa akan ikut highway bila nak g keje... dan selalunya perjalanan saya ok ~insyaallah~. tapi pagi ni, selepas kuar tol nak masuk round about, tetiba ada driver %%^^&& kat belakang bagi hon suh masuk gak round about tu.. macamner saya nak jalan juga kalau kete berderet-deret kat round about tu.. kang tak pasal-pasal orang marah. sekali saya dapat masuk dan melepasi ronud about tu, saya nak nengok siapa yang kelamklibut sangat tu.. lelaki rupanya.. sekali lagi dia hon saya.. bengong... terus saya hon pendek sekali. huh!! nampak marah bukan main dia, macam dihon berjuta kali. saya buat tak tau jer, sekali dibontotnya kereta saya punya rapat.. mak aih... cari pasal betullah.. saya tau dia rapat.. terus saya main break.. terus dia hon panjang.. dia ingat kita ni apa, mentang-mentang perempuan yang memandu dia ingat kita takut. *&^&^&^%. Kebetulan saya nak masuk simpang dan dia terus. saya nengok dia dari jauh, Ya Allah... drive kete macam orang gila, dia nak terberak kot.. sebab tu dia bawa laju mencelok-celok macam tu... ntahla... saya harap dia bukan staff tempat saya bekerja... kalau dia staff di sini.. huh!! memang tak layak tul, sebab *(&*&^%^$%.

k cukup untuk pagi ni... hati saya masih panas.. bila nengok orang macam ni saya terus teringat kat seseorang yang perangai lebih kurang sama, dahla buat salah dekat saya.. tapi dia plak yang marah-marah dan maki hamun saya..

dan kat opis saya ni pun ada seorang juga gitu... macam hampeh...


za: sekali meletup habis semua

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...