04 August, 2011

On 9:15:00 AM by Aliza   No comments
 Trip kami di Singapura diteruskan... selepas kejadian tak leh masuk ke MRT ... macam-macam lagi halnya yang lain... heheheheh tapi ok gak tu jadikan pengalaman. sebenarnya takderlah susah sangat dok jejalan kat singapura ni.. cuma apa yang saya perasan  nak makan susah. kami tak reti nak cari kedai makan yang halal dan ok hahahaha.... tapi takpelah...
Tujuan kami naik MRT ni sebenarnaya nak ke Marina Bay.. katanya tempatnya cantik.. jadi kami naik MRT transit di Dhoby Ghaut... dari Dhoby Ghaut kami benti kat Marina Bay.

Dhoby Ghaut

Marina Bay


Kami dah sampai Marina Bay. cantik kan??? orang ramai

gambar apa ni erk....

part ni yang kami tak tahan... kak long dan adik pada mulanya cuma main-main air jer...
dari mengelakkan dorang basah terus saya suh dorang buka baju... pakai spentot  jer...
kelakar kan.. kalau kat Malaysia takder kot macam nih hehehehe


sukanya adik

gambar kenangan

siap jer mandi terus amik gambar kat sini

masa untuk pulang....

selesai semuanya dalam jam 6 petang. takut ketinggalan bas, kami naik MRT dan terus sambung naik Monorail untuk ke Pulau Sentosa semula... amik gambar kat sana plak... 
Insyallah ada rezeki dan kelapangan lagi kami akan datang semula ke Singapura... rasa tak puas saja berjalan-jalan. apa yang saya belajar kat sini, Kota Singapura bukanlah tempat yang sesuai untuk bershopping.. tapi untuk jejalan makan angin memang sesuai.... kalau Guangzhou pulak.. memamng best hinggakan saya rasa seolah-olah hati saya sudah tertinggal di sana.. di Singapura.... hmm masih belum rasa perasaan sedemiakian.. heheheheh cuma saya akan datang lagi ke sini.


 



za:sesekali menghiburkan hati dari kekusutan yang melanda. saya suka berjalan-jalan.. hati saya jadi terhibur. cuma adakala orang lain tak pandai hiburkan hati saya sebagaimana saya cuba hiurkan hati mereka.alangkan rugiya saya..

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...