20 November, 2011

On 10:30:00 PM by Aliza   2 comments
Minggu lepas saya angkut semua mesin jahit yang ada ke kedai... wah... semhat tengah berkobar-kobar untuk buka n pasang semua mesin jahit yang sudah tebal habuknya. nasib baiklah mesin jahit saya belum berkarat... cuma mesin jahit tepi saya saja yang agak tidak cantik sudah jahitan tepinya.Tapi semua tu bukan penghalang semangat saya yang tengah naik ni kekekekek.... macam poyo jer 
jadi... hari sabtu dan ahad inilah kerja saya... datang kedai Aliza Tshirt Printing bukan nak tolong print baju, tapi datang jahit baju sendiri... projek baik punya.... dan harini.... wahhh!!!!! tak sangka.. siap... cantikkkk... huhuhu, siapa nak puji kalau bukan diri sendiri.... orang sebelah pun tak puji....sian saya kan...
takper..takper.. yang penting dah siap... mehla tempah baju kat saya kekekeke... inilah bajunyer... baju yang hitam purple tu baju raya sepatutnya.. tapi atas sebab2 yang tak dapat dielakkan, baju raya saya tiada.. tu kain yang paling mahal saya pernah beli dalam hidup saya... gigil tangan nak memotong kain tu, takut salah, kang meraung warggggg..... semuanya saya buat baju kurung pahang... 

pilihan kaler yang bukan dalam list warna idaman.. saya suka merah





za: suker sangat kaler merah, lagi2 kalau dibeli oleh orang tersayang... tersayang??

2 comments:

Ibu Darwisy said...

kalo tempah baju kat kak za, leh pree x? hehehehe

za reesya said...

alamak.... ayat pree tu yang tak tahan tu.... sempuuttt

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...