05 January, 2012

On 4:46:00 PM by Aliza   No comments
Sehari selepas kejadian ragut aka rompakan kecil-kecilan itu... ada hamba Allah yang baik hati terjumpa beberapa barang berharga saya di econsave jalan reko kajang. hmmmm




Saya sebenarnya tak tahu nak kategorikan perompak itu sebagai baik atau jahat.. kalau mereka baik.. mereka mesti tak mencuri barang hak milik orang lain. Tapi kalau mereka itu jahat.. mereka tak mungkin akan pulangkan lesen, mykad dan gambar anak2 saya walau hanya dengan mencampak di tepi jalan.... macam2 persoalan dalam kepala saya.. tapi saya cuba tidak memikirkannya sebab saya rimas..saya kusut bila mengenangkan kejadian tersebut.. sesungguhnya saya betul2 trauma....



za: kita punya alasan tersendiri untuk melakukan sesuatu perkara... tetapi apa juga alasan itu.. ia tidak menghalalkan cara yang kita buat... Ya Allah, seandainya masih ada rezki aku.. kembalikanlah...

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...