01 February, 2012

On 12:52:00 PM by Aliza   No comments
Kelmarin kau bersamaku
Bercumbu dan Merayu
Adakah hari esok untuk kita bercinta
Seperti yang telah kita lewati

Mengapa terlalu cepat kau pergi
tinggalkan derita bersamaku
kenyataan ini begitu memilukan
Ingin kurasa turut beserta


Sebanarnya saya tak ada idea langsung nak berblog atau berfacebook.. tapi hati kata ingin bercerita. di saat hati saya tak karuan.. tetiba saya terbaca bait-bait ayat di atas... ntah kenapa tetiba saya dapat rasakan yang hati seseorang itu begitu tersiksa... ditinggalkan pergi sendirian... hmmm... lumrah hidup di dunia... satu ketika kita pasti ditinggalkan.. ditinggalkan dengan berharta atau ditinggalkan dengan kesenangan atau juga ditinggalkan dalam keadaan tak punya apa atau ditinggalkan dengan beribu sesalan.... wah.. tetiba terkeluar plak tajuk lagu heheheheh....
Minggu ni saya memang rasa agak suram.. saya seperti tiada mood.. kenapa yer... adakah kerana samsung saya kena warded... huhuhu... saya betul-betul perlukan "dia"... kosong rasanya hidup saya tanpa dia... melampaukan statement saya hahahahaha.... terniat untuk mencari pengganti... tapi apa kan daya.. saya tak berkemampuan....  kalau diikut dari asalnya saya boleh mencari pengganti... tapi ntah kena tetiba saya jadik tak mampu... adeh... kusut..kusut...
heheheheh, bila saya baca balik statement di atas.. saya pun pening... itulah bencana kerinduan namanya.. saya rindukan samsung saya....



za: motipnya.. saya nak sumber nak beli fon lain!!!

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...