29 February, 2012

On 11:05:00 AM by Aliza   No comments
Assalamualaikum dan selamat pagiiii......
Mood saya pagi ni asalnya berbunga-bunga... tapi tetiba saya sentap gara-gara terbaca satu status di FB yang membengangkan hihihi.... takpelah, kita abaikan perasaan itu. Sebenarnya entry ni saya nak buat semalam, tapi saya tak sempat sebab saya sibuk sangat semalam dengan bermacam-macam urusan. Jadi saya sambung hari ni.
Sempena naiknya signboard "The Creative Plaza" , saya dan Aliza Tshirt Printing nak bagi hadiah kat semua pengunjung blog saya. Tak susah caranya nak dapatkan hadiah... senang jew.... ikut jer syarat-syarat dan cecaranya. ok... sila scroll ke bawah yer... baca, hayati dan fahami bebetul kalau nak hadiah.

  •   Create/ design/ lakar  gambar yang korang rasa menarik untuk diprint kat baju yang akan jadik hadiah korang nanti.  contoh2 design bleh tengok sini sebagai inspirasi...






  • Bila dah buat semua di atas... bolehla postkan kat wall "Aliza Tshirt Printing" dan komen kat blog Alizareesya design yang telah anda create atas nama "Aliza Tshirt Printing - Creativity Make Money". 
  • Jangan Lupa letak nama, email dan ID FB untuk dihubungi.
  • Tarikh Tutup Penyertaan : 29 FEBRUARI 2012
  • Mudah kan? so marilah Joint... senang jer.....


    Hadiah Kepada Pemenang:-
    1. Sehelai baju yang diprint dgn design yang terpilih
    2. Mendapat diskaun untuk tambahan 2 helai baju.
    3. Mendapat Kupon Diskaun "Aliza Tshirt Printing"  




    za: Suka bagi hadiah

    0 comments:

    Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...