23 May, 2012

On 8:37:00 AM by Aliza   No comments
Pagi ni saya buka facebook.. tetiba saya terbaca status Moon


Munirah MoonSesungguhnya Allah lebih menyayanginya . Norma telah kembali padaNya kol 1 pg tadi .


trus mengalir air mata ni. sebak.. yerlah.. saya hari2 mengikuti perkembangan Norma dari facebook dan blog Moon. Dan saya juga pernah kongsikan cerita Norma di sini.. Hmmm saya jadi buntu untuk menulis apa yang bersarang di kepala saya tentang arwah... hanya ucapan takziah dan ALFATIHAH saja yang boleh kita kongsikan bersama.. semoga roh Norma tenang dan di tempatkan di sisi orang2 yang beriman. Amiiinnn......


Ini gambar yang saya ambil dari facebook  Moon kelmarin,
dan hajat saya kelmarin nak buat satu entry untuk Norma lagi sekali.
tapi disebabkabkan saya terlalu sibuk,
saya terlupa. dan hari ni saya akan buat juga.


Ini gambar yang saya baru ambil dari facebook moon. pilunya hati..
semoga Talib dan kuarga norma tabah...


ALFATIHAH...


za: itu janjiNYA....

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...