23 May, 2012

On 3:39:00 PM by Aliza   No comments



Hari ahad lepas, sempena besday saya yang ke 30an (hahahahaha) en.somi bawa kami anank beranak g tengok wayang mid night... pastu kita orang g mandi manda kat air terjun Gabai. Memang best. Tengs abang....
Wayang, kami tengok citer the Avengers... tip top la citernya. Balik jam 3.30 pagi haahha.. hari ahad lak mandi manda dengan bebudak opis en. Somi...


Hari Sabtu 19/05/2012 ~ Makan Pop corn dulu

Hari Ahad Pergi bermandi manda pulak di Air Terjun Gabai.
Siok wooo siap ada bakar2

Siap berkhemah gitu... cayalah...


Ini adalah aksi semasa memasang khemah

Nak nengok gambar yang lagi banyak meh sini

Sambutan besday yang best untuk saya.... saya tak harapkan hadiah yang besar atau mahal.. cukup sekadar ingatan, dan keluarga ada di samping saya untuk menceriakan saya. tapi saya masih rasa sedih , sebab inilah tahun pertama tiada ucapan besday dari ayah.....


za: umur semakin naik..

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...