14 June, 2012

On 12:56:00 PM by Aliza   3 comments
Di penghujung cuti sekolah tempoh hari, kami balik kampung atas tujuan cuti sekolah dah nak habis, dan kekanak tak dibawa berjalan ke mana pun. Jadi bergegas balik kampung hari sabtu malam. Hujan lebat gitu. Hari ahadnya, papa bawa kekanak mandi kat sungai klah hot spring. Sukalah dorang. Ibu? Ibu x brapa xcited sebab ibu tak berapa sihat. ;) Jadi mari kita saksikan yer....
Langkah seiringan gitu....
Sebelum mandi... pau papa dulu beli pelampung

Mandi time...
Lepas mandi, pakat beli telur.. pastu rebur kat mata air panas.
pelik yer, napa telur kat sini sedap bila direbus?
Ibu punya turn plak... jejalan atas batu refleksiologi air panas..
panas dan sakit woooo


Sementara tunggu ibu berrefleksiologi..
kekanak mandi air panas plak
Usai madi manda dalam jam 4 petang.. wah.. memang keletihan. sampai umah atuk opah, ibu dan papa yang terbungkang. kekanak masih sibuk bermain lagi. aduh.. anak oh anak



za: masa itu emas

3 comments:

kakchik@ella said...

KC suka mandi kat sini tapi penah pegi sekali je dulu.

FARAH deeb said...

Macam pernah ku lihat tempat ini tapi di mana ya? ;)
My latest Entry :)
Finally- Baiti Jannati siap sudah!

za reesya said...

kalau balik kampung, mesti tak pernah miss untuk mandi kat sini. tapi, harga tiket dah naik lor....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...