♥♥♥ AYAH ♥♥♥

1:31:00 PM Aliza 2 Comments

Saya tak tahu apa yang nak diungkapkan... saya tak tahu macamner nak uraikan.. saya tak tahu macamner nak jelaskan.. saya tak tahu...

apa yang saya tahu, saya terlalu rindukan dia.. saya rasa saya dah tak boleh tanpa dia. tanpa suara dia.. tanpa gurauan dia. tanpa amarah dia. 

sedangkan saya yang jauh ini begitu terasa akan kehilangan lelaki ini.. inikan pula mereka yang sentiasa ada di sebelah dia.

Ayah,
kalau ayah ada, mungkin ija tak buat semua ni. sebab ija tau yang ayah tahu ija sayangkan ayah. kalau ayah ada, mungkin rindu tak sekuat ini.. sebab ija tahu.. ayah juga tak betah tanpa dengar suara kami anak -anak ayah.
minggu ni genab 6 bulan ayah pergi... sekejap sangat kan ayah. kalau ayah ada, macam-macam kita boleh buat... hmmm yelah.. perkataan kalau... sesiapa pun boleh berkalau bila hati rawan begini...

video


za: kalaulah ada kalau yang boleh direalisasikan.... :'(

2 comments:

YUS said...

Al-Fatihah..
Sekejap je masa berlalu..

za reesya said...

sekejap jer kan... tapi rindu tu akan jadi begitu lama....

Google+ Followers

Follow by Email

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...