07 January, 2013

On 7:09:00 PM by Aliza in ,    No comments
Masih belum terlambat saya ucapkan selamat Tahun Baru 2013. Wahhhhh, makin naik umur kita kan...  
Ok, saya rasa masih banyak cerita di tahun 2012 yang masih belum sempat saya kongsikan. Kekangan masa membuatkan saya jadi tak sempat tau ahakksss....  Ok, jom saya ceritakan percutian kami sekeluaga ke negara jiran. Selalunya tiap kali jejalan mesti ayah yang paling sibuk tanya itu ini, tapi tahun ni merupakan tahun pertama kami jalan-jalan makan angin tanpa ayah. Hmmmm :(

Hujung bulan 12/2012 dengan berbaki cuti yang sudah sikit, kami plan jalan-jalan ke Universal Studio Singapore... Kali ni kami jalan dalam keluarga besar, mak, adik-adik dan juga mak lang. Meriah kami dengan baju serba merah semua. Baju pula ditaja khas oleh Aliza Tshirt Printing.

Kami bermalam di Danga Bay, 3 hari 2 malam. Hari kedua baru kami bergerak seawal jam 7.15 pagi ke Singapore. Wah.. Memang rasa teruja sangat. Kami sampai di USS lebih kurang jam 9.30am. Ambil tiket itu ini.. Kami masuk dalam USS lebih kurang jam 10.10am. Wah... Besarnya... Dalam hati saya, mesti tak sempat nak round semua ni. Seperti yang dijangka, banyak tempat yang kami tak berpeluang masuk.. Semuanya gara2 anak-anak tak cukup inci, pastu gara-gara orang yang terlalu ramai... Jadi nak beratur tu, bapak punya siksa. Hahaha....  Jom tengok gambarlah... Malas la nak citer panjang... Korang nengoklah gambar ni saja baru tau best atau tak. 


Baju kami dari belakang
aksi real
tergamam nengok, sound effectnya pun...

ibu dan adik

Memasing dah tak tau nak g mana dulu

tiket kami...  Semua sekali cecah riban gak

Kami yang dah kepenatan

antara tempat yang best, 2 kali saya masuk

Mereka takuttttt

kungfu panda


Antara banyak2 hal... Budak ni yang paling maintain.. Hahahha rindu dia



Za: bila bersuka ria, tingat ayah yang suka jalan2

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...