29 March, 2013

On 1:04:00 PM by Aliza in    2 comments
Entah kenapa saya rasa saya suka lagu ni.... :)


Izzue Islam & Sharifah Sakinah - Sampaikan Rindu | Bunga Merah Punya


Oh bulan sampaikan rinduku
oh bintang kirimkan cintaku
yang hilang pastikan bersatu
oh sayang didalam mimpimu


Oh bulan sampaikan rinduku
oh bintang kirimkan cintaku
yang hilang mungkinkah bersatu
oh sayang dimana diri mu


malam ini aku sendiri
menanti dan terus menanti


malam ini aku sendiri lagi 
menanti dan terus menanti


usah ditangis lagi
usah dirindu lagi
pasti kita bertemu nanti


usah ditangis lagi

usah dirindu lagi
pasti kita bertemu pasti


2 comments:

Hani Rahman said...

Aku pun suka ... Drama nyer pun aku suka ... Best ...

Aliza said...

drama nengok on off je

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...