photo header2-1.png

Dulu Kini & Selamanya....

Cuti raya hampir dua minggu tempoh hari, saya ambil kesempatan untuk buat reunion ngan kawan-kawan sekolah dulu. Wah meriah gila bila dah bertemu. Walau tak semua ada.. Tapi rasanya peetemuan kali ni membawa beribu makna buat kami. Serasa seperti masih berada di tingkatan 1,2,3,4 dan 5 lagi.. Hahahahha....
Ni merupakan reunion kami yang ke tiga..  Tak banyak perubahannya dengan pertemuan pertama kami... Tapi terlalu banyak perubahannya jika dibandingkan dengan kami masa tingkatan 1,2,3,4, 5 dulu... Hahahaha... Memasing da kembang semangkuk... Tapi cara ketawa memasing masih sama....
Kami semua rapat.. Cuma ada 2,3 orang yang datang terlalu xtra rapat masa sekolah dulu hingga sekarang. Hehehehe... Cemana erk xtra rapat tu... Paham-paham sendiri la.. Susah nak dijelaskan.
Oklah, sila nengok gambar yang ada...  Kami masih seperti dulu.. Cuma sekang kami tak boleh ponteng sekolag, tak boleh main conteng dinding sekolah, tak boleh conteng kain baju sekolah.. Tak boleh nak berjalan beriringan macam dulu.. Banyak yang tak boleh banding bolehnya....  Apa pun, smua masih cool..  Dan yang penting.. Semua masih sihat macam dulu. Alhamdulillah...

4 comments:

YUS said...

dh hampir 20 tahun dh kot tinggalkan skolah rendah.. smpai skang tak pernah jumpa kawan2 dulu. Rindu sangat. Tapi belom ada jodoh untuk berjumpa!

Untung awk za masih diberi kesempatan! <3

za reesya said...

Yus, memang za beruntung... lebih-lebih lagi dapat kawan2 yang tak pernah lupakan za... dan yang paling best dorang la jadi tukang ingat untuk za bagi setiap kejadian pelik yang za pernah buat masa zaman sekolah....

YUS said...

Tu la.. tak semua org dpt mcm ni kan! Hehe..

za reesya said...

kan...kan...

PENAFIAN: Pembacaan dan penerimaan pembaca tentang isi kandungan blog ini adalah atas tanggungjawab pembaca sendiri. Blogger tidak bertanggungjawab untuk apa jua masalah yang timbul. Alizareesya Punya Cerita
.