03 September, 2013

On 8:22:00 PM by Aliza in    4 comments
Alhamdulillah...  Cukup sudah 5 tahun adik jadi anak ibu dan papa. Dah dah semakin besar. Adik dah sekolah, dulu adik tak kenal A, B, C.. 1,2,3...sekang ada dah pandai.. Baca Alfatihah pun adik pandai walau tak lancar.
Adik,
Ibu ingat lagi cerita 5 tahun lepas, adik "keluar" awal sangat.. Ngam2 awal 2 minggu, hahahhaha, langsung ibu tak sempat nak puasa Ramadhan. Tapi Alhamdulillah, senang sangat bersalinkan adik, takde siapa yang sambut, adik keluar sendiri je kat labour room.. Papa yang siap jerit panggil nurse. Syukur adik dan ibu selamat....
Adik,
Tapi sekang ni, bila adik dah besar, ibu selalu pening kepala, adik banyak meragam, selalu taknak g sekolah.. Pagi2 bila hantar adik, mesti adik mengamuk, menangis tak mau sekolah... Alahai adik... Kekadang ibu tensen sangat.. Ikut hati nak bagi je adik berhenti sekolah... Tapi nasib baik papa adik sayang sangat kat adik.. Huhuhuhu... 
Adik,
Tak apalah, apa pun ragam adik dan kak long, ibu cuba untuk sabar biarpun selalu terbabas untuk sabar.. Ibu cuba...  Tapi ibu harap sangat agar Allah makbulkan doa ibu yang satu ni....
"Ya Allah Ya Tuhanku, Kau jadikanlah anak2ku anak yang solehah, cerdik, pandai, mendengar cakap kedua orang tua, dan bahagia dan berjaya dunia daj akhirat"
Selamat Hari lahir adik...  Semoga adik sihat selalu.. Murah rezeki..  Bahagia.. Dan panjang umur...  Ibu, papa dan kak long sayang adik sangat.
Kek Untuk Adik Dari ibu
Besday girl

4 comments:

YUS said...

Hepi besday adik! Semoga doa ibu diperkenan kan! Adik makin hari makin comel! Semoga sentiasa diberi kesihatan yang baik! Amin Ya Rabbal 'Alamin..

za reesya said...

amin.... acik yus... adik comel macam ibu kan... hahahahahaha

YUS said...

ahh.. Perasan la ibu ni!

za reesya said...

hahahahahahahaha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...