07 October, 2015

On 11:09:00 AM by Aliza in , , ,    No comments
Meh kita sembang pasal tragedi exam. Sabtu lepas saya ada final exam untuk short semester bagi semester 3. Kiranya dah masuk kali ketiga la saya menduduki exam besar sejak belajar ni. Nak dijadikan cerita, mungkin kerana satu subjek je saya ambil, so kuranglah perihatinnya. Print kad masuk exam pun semuanya last minit, yang paling best study pun last minit, hamik kau....
Kesan daripada kelas last minit... Nahhh....


orang lain print kad masuk exam.. saya pulak print surat mohon pelepasan exam..
kahkahkahkah.. mujur pengawas peperiksaan tak semak macam biasa
kalau semak mampos kena suruh keluar rasanya...

Akibat kerja last minit juga.... nahhh... sarapan pun dalam kereta je.. mujur umah dekat 7eleven... syukkkur lah nakkk

Cari air wonda takde pulak.. hantam sajalah
bila sampai baru kelamklibut nak study apa yang patut.. adoii lah...
kenapalah jadi tabiat macam ni

Alhamdulillah... dah masuk semester 3 saya.. ada lagi 5 semester yang perlu dihabiskan. semoga saya kuat macam pakcaq untuk terus belajar.... AAmmeennn....



##menimba ilmu itu jihad.

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...