01 April, 2016

On 5:06:00 PM by Aliza in , , ,    No comments
Yeeyyyy.... dah masuk semester 4. lagi berapa sem erk.. rasa tak sabar pulak nak abis belajar. nanti boleh sambung buat master pulak ahahahahaha... 

Alhamdulillah, result sem 3 tak begitu menghampakan, walaupun pada awal semester saya rasa begitu down untuk terus belajar. saya rasa macam tak boleh nak tanggung semuanya. saya rasa begitu penat belajar dengan tugasan yang begitu banyak. alahai....

Akhirnya, result exam membuahkan hasil. walau tak dapat 4 flat, tapi alhamdulillah, boleh teruskan pengajian. Welcome tu semester 4 ahahahahahaha



nampak tak? nampak tak? ahahahahaha... saya nak hadiah!!!!


#kalau saya usaha lebih lagi, mungkin saya boleh dapat lebih banyak lagi

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...