01 April, 2016

On 8:22:00 AM by Aliza in ,    No comments
Assalamualaikum. selamat hari jumaat. perghhh dah lama terperam gambar ni. tak dan la nak post... apatah lagi nak taip cerita panjang-panjang. ahahaha

sebenarnya ceritanya sepatutnya keluar sekali dengan entry tasik kenyir tu. Tapi tak sempatlahhhhh...
ok ok meh nak cerita. masa g kenyir kami singgah Kuala Terengganu semalam. dah alang-alang kan. dan saya setiap kali g Terengganu hati tu memang berhajat besar nak jumpa kawan lama aka jiran lama masa duduk kat Desaria Nilai dulu. last jumpa dia tahun 2011 kot, saya pun dah ingat-ingat lupa. Alhamdulillah, hajat saya kesampaian juga.

Kebetulan saya mendapat berita ayah Jue meninggal masa saya datang ke sana, saya pun usaa juga pujuk incik suami untuk ziarah Jue dan keluarga. walaupun sesat barat, alhamdulillah jumpa juga kami.



tu Naim, sebaya Batrisyia. dah bujang anak teruna ni. tak berubah mukanya.

Dulu Jue ni lah tempat saya bercerita tentang
suka duka hidup yang kekadang rasa macam nak mati je. 

Nampaknya Jue dah advance dari saya.
saya masih kekal 2 orang anak. Jue dah nak masuk 3 orang.
semoga semuanya selamat dan baik-baik belaka.

Ok jue, selesai entri pasal gambar kita ahahahaha... anyway, ko kawan yang rapat dengan aku dulu. apa-apa hal aku cari ko. apa-apa hal aku minta tolong kat ko, apa-apa hal aku nangis kat ko... ko baik semoga segala kebaikan ko tu Allah balas dengan kebaikan juga. aku rindu nak borak .. nak ketawa2 dengan ko macam dulu....



#kenangan tu boleh menjadi pahit dan boleh menjadi manis.

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...