18 November, 2008

On 11:04:00 AM by Aliza in    No comments
Adik muntah-muntah dari petang sabtu sampai Ahad malam. atas nasihat Doktor adik kena stop bf dalam masa 12jam. syahdunya aku rasa sebab tak dapat bagi bf kat adik, malam plak tuh. jadi aku standby siap-siap susu ebm adik. aku siapkan dalam 4 botol supaya senang nak bagi susu adik. mula-mula adik tak mau minum susu ebmnya waktu malam, sedey jer muka dia


adik mengadu ngan kak long
"adik tak mo minum susu dalam botol"

puas aku pujuk adik, last-last baru adik mau minum biarpun perlahan. tapi kesian sangat aku nengok adik, tiap kali aku pegang adik terus dia menyondol macam nak menyususu.




akhirnya adik mengalah juga. tengah malam pun adik terpaksa minum susu ebmnya dan selalunya malam adik mesti nak melekap, jadi aku terpaksa korbankan segalanya, mau tak mau aku bagi juga adik

puting tipu sebagai ganti

esok pagi aku cuti untuk jaga adik ngan kak long yang demam sekejap on sekejap off. akhirnya tempoh 12 jam berakhir juga. akupun dengan ragu-ragu bagi adik bf semula. alhamdulillah akhirnya adik dah ok. seronok sangat aku rasa. jadi untuk celebrate adik dah ok semula kamipun

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...