07 January, 2009

On 8:32:00 AM by Aliza   No comments
Semalam masa tengah godeks-godeks dambar bercuti tempohari, aku terjumpa satu gambar yang menarik perhatian… bukan apa, aku lihat usaha gigih cdia dalam mempertingkatkan ekonomi keluarga (ayat tak tahan tuh) jadi disebabkan aku ni macam takde sumbangkan apa-apa.. jadi aku cuba sebarkan iklan tu kat dalam blog nih.. ala wat-wat bodeks sket.. (ayat apa yang aku guna nih…)


Cdia sekang nih ngah bz ngan projek yang dibuatnya, sebab tu kekadang aku terpaksa duduk bertiga ngan anak-anak jer.. kekadang bila makan Cuma makan kuih n buah jer… alar macam yang pernah aku cerita dulu… tapi nak wat camner… kena rela lah walau dalam terpaksa uruskan segalanya hehehehe sensetip plak… jadi para pengunjung blog Aleezaresya kekalau ada yang berkenan di hati, bagi taulah yer.. maybe aku leh pujuk2 lagi cdia untuk bagi spesel price hehehehe.. promote jangan tak promote

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...