Hari Mereka

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers br Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

In ANAK-ANAKKU

Sunat

Ari Sabtu lepas adik dah jadi anak dare.. hehehehe betul ker tuh... aku ngan batrisyia bawa adik ke klinik Mahkota, nak g sunat adik, yerlah adik dah 4bulan dah.. sidia aku tak ikut serta sekali sebab dia ngah bz ngan projek luarnyer.. so akulah yang mengetuai rombongan bersunat dik hehehe....

masa mula -mula sampai kinik, inilah tempat kak long...


adik muka masih cool lagi, ni ngah tunggu giliran


ni bila dah masuk bilik rawatan, muka tak cuak g, cuma ibu jer yang cuak sket


aku tak berani nak amik gambar depan-depan, nak nengok pun aku tak berani hehehe seram rasa, so aku amik gambar montot doktor Norlela ngan pembantunya aja... sekali dengar bunyi adik jerit sket hahaha, dah selesailah tu


inilah adik selepas diputunnnn... pandang camera pun dah tanak...


kak long pulak asik ngan interprem nyer ajer....


cuak kan...cuak sangat.. senyum pun dah tanak... huhuhu adik.. janganlah macam nih.. senyumlah macam selalu

Related Articles

2 comments:

Ina Hashim said...

semangatnya badan adik...nyusu badan ke

AlizaReesya said...

aha.. semua tu berkat susu ibulah tu...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...