Susahnyer bagi adik pakai laimpin

11:08:00 AM Aliza 0 Comments

ari sabtu tu aku dahla tak berapa sihat... jenuh plak aku nak mengejar anak dara kecik ku ni lagi nak pakaikan lampin. korang nengoklah sendiri macamner caranya...



laju jer dia lari bila ku nak pakaikan lampin. Jauh plak tu.




bila dapat kutangkap.. macamni plak caranya, berpusing sana sini.




hehehe, kusekup dia. sensor abis woooo



akhirnya aku berjaya


sekejapan jer dia berpusing balik. nampak gayanya aku nak cadangkan pada aunty Sue, lepas ni tolong pikirkan CD yang main sarung terus jer.. alar.. pull-ups pants.. macam DD yangs edia ada tuh huhuhu.. panat woooo hari hari macam nih


0 comments:

Google+ Followers

Follow by Email

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...