09 April, 2009

On 3:41:00 PM by Aliza in    No comments
harini aku terima barang-barang yang aku pesan beberapa minggu lepas dan minggu nih. dan semuanya aku terima pagi tadi huhuhu aku suker.


Ni botol susu yang ku beli dari Ieyda kat Langkawi, ku beli masa ku jenguk forum item to letgo kat susuibu.com.. murah jer hargenye sebab tu aku beli, boleh kubuat tempat simpan stok EBMku.


Ni kuih Tart ku tempah dari Hazarina, wah.. ku cukup suka. pertama kali ku makan tart yang Haza buat masa mini gath. kat umah Aishah di Ulu Kelang. tapi masa tu kumakan tart buah. saat itu buat aku jatuh cinta. kali ni ku oder plak tart telur... memang sedanp. ku oder 40 bijik darinya dan kuagihkan sket pada member opis. semua memuji tu Haza, (haza sedaplah tartmu) kalau ada rasa-rasa nak try tart yang Haza buat leh wat tempahan kat Haza erk.


jadi kesemua barang yang kuterima hari ni ku simpan begini untuk dibawa pulang untuk anak-anak dan suami tercinta. abang nanti jangan lupa makan tau.... ku sayang kamu

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...