TOLONG DOAKAN ADIK YER

8:32:00 PM Aliza 0 Comments

Salam semua. Ibu dah lama tak g keje. adik tak sihat. adik demam dari hari khamis lepas. adik muntah-muntah. adik tak mau makan, adik takder selera nak makan... adik asik berak-berak. dah 5 hari adik tak sihat... doktor suruhh adik masuk wad, tapi adik tak mau... adik takut. aunty/ uncle/ makcik/ pakcik/ kakak/ abang/ kawan-kawan, tolong doakan adik yer.... adik dah lama tak makan, adik asik minum air masak dan bf jer..adik poo poo pun dah kuar air jer.... tadi adik dah jumpa doktor pakar....adik tengok ibu sedih jer........ :((


dari hati ibu... korang, tolong doakan adik cepat sembuh yer... aku dah mati akal, adik meragam tiap saat dan ketika......sedih dan sayu hati ibu....

Google+ Followers

Follow by Email

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...