Ubat tambah susu ibu

10:25:00 AM Aliza 0 Comments

sejak produk susu ku berkurangan agak-agak masa bulan posa tempohari, aku mengambil keputusan untuk amik ubat dari doktor, doktor bagi aku makan pil Moxolon untuk tambah susu. cuma bila makan ubat ni aku dah mula rasa tak selesa pada badanku, aku rasa mengantuk, malas, cepat moody.. macam-macamlah....

ni lah moxolon

Dari hari kehari aku makin rasa tak selesa untuk makan pil ni, so alu cuma makan masa malam jer, tapi produk susu ku memang ok bila makan ubat nih... jadi hari ni aku kebetulan pergi klinik homopati kat seksyen 9 bandar baru bangi. so aku amik terus ubat tambah susu. harap-harap kesannya menyenangkan hati aku.

ini ubat tambah susu homopati yang aku amik. baru makan 2 kali

Google+ Followers

Follow by Email

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...