30 December, 2009

On 12:31:00 PM by Aliza in
Darminggu lepas aku n en. somi asik berbincang pasal sekolah tadika kak long. sebelum ni kak long belajar di tadika Little Ones kat Bandar Baru Bangi. setahun dah kak long belajar kat situ, tapi sampai harini kak long masih slow untuk membaca, mengenal huruf pun kak long masih tunggang langgang. sebagai parent mestilah ada rasa risau. minggu lepas papa g amik report card kak long dan ada berbincang ngan teacher kat tadika. Bila balik, banyak yang dirisaukan papa. dan papa mula buat perancangan nak hantar kak long kat tadika lain. yang ada dalam fikiran sekarang tadika Q dees. cuma banyak pro n kontra... aku jadi buntu... korang yang ada pengalaman tolonglah share ngan aku... aku sakit kepala dah ni, baru nak masukkan anak ke sekolah tadika aku dah mati kutu, ni belum g nak anatar anak masuk sekolah rendah huhuhuhhuuh... please korang... bagilah sket suggestion...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...