Apakah......

12:09:00 PM Aliza 0 Comments

Sebenarnya korang, dalam beberapa hari ni aku rasa mood tak berapa ok, ntah kenapa sebab tak de hadiah yang nak dibuka ka abang? hehehehehehe tapi memang aku perasan yang aku moody sangat.. pantang ada silap pasti aku nak moncongs.... anak-anak plak selalu buat perangai, terutama adik yang seperti tak faham... ibu penatlah konon, padahal ada orang jer kat umah menolong . En. somi plak, hari-hari balik lambat.. alasannya cuma satu, sibuk di Showroom.. aduhhhh.. kekadang aku terpikir alangkah baik kalau showroom tu tiada, tu bila dah moncongslah tu sejak ada showroom tak pernah balik awal dah asik sibuk memanjang dengan orang yang datanglah.. bagai-bagailah lagi, hinggakan bila aku tanya hadiah aku takder ke tahun ni? dan jawapan en. somi "tak sempatlah yang, abang sibuk sangat kat Showroom, tak menang tangan nak buat itu ini...". Dengan anak yang meragam hari-hari, umah yang tunggang langgang, aku betul-betul seperti perlukan bantuan, siapa yang sudi membantu? suami selalu balik lambat.. nak minta kak long bantu? huh!! lagi naik darah aku...dah sampai hari ini aku rasa macam nak tebalik-tebalikkan jer dunia ni hihihihi

pst.. sorilah akak emo sangat nih....

Google+ Followers

Follow by Email

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...