photo header2-1.png

Pergi dan balik

Aku tention tul sekang nih, pagi petang jalan jam.

ni masa balik kerja semalam

bebudak ni pun dah buat macam-macam ragam, lama nar dalam kete


kete yang lalu kat line kecemasan pun banyak gak. takder kesedaran sivik

rupa-rupanya..

ada eksiden, tengahari tadi masuk berita. moto dan lori, penunggang moto tu semalam dah kena tutup pakai plastik.

ni plak jem pagi tadi masa nak g keje

ni plak sempat aku amik gambar barang-barang yang hari-hari menemani aku


sampai simpang nak masuk opis pun masih jam




jam gara-gara lampu trafik ni jer

sampai dalam ukm jam


selesai


nota za: inilah kerja orang yang berada dalam keadaan tekanan
PENAFIAN: Pembacaan dan penerimaan pembaca tentang isi kandungan blog ini adalah atas tanggungjawab pembaca sendiri. Blogger tidak bertanggungjawab untuk apa jua masalah yang timbul. Alizareesya Punya Cerita
.