08 February, 2011

On 12:08:00 PM by Aliza   5 comments
Saya dah masuk 7 bulan tak mengepam... bukan malas atau ukan sebab tiada susu, tapi sebab adik dah cukup 2 tahun. jadi rasa sayang pula biarkan Spectra 3 saya itu terbiar begitu saja. jadi saya amik keputusan untuk let go saja.. lagipun entah bila adik akan ada "adik" lagi hehehehehehe. Untuk makluman, Brestpump saya ni sentiasa di service bila cukup masanya.. iaitu selang 6@8 bulan, setakat ni saya dah hantar service 4 kali.. saya beli masa pegnen 8 bulan tahun 2008 tapi mula guna pam ni  pada 30/08/2008 - 02/08/2010. maknanya saya dah guna pam susu ni dah 2 tahun. tapi masih tip top... jangan risau, semua masih dalam keadaan baik. cuma kalau nak ganti pun just ganti Spectra Membrane  dan Spectra Tubing sahaja. tapi semua tu pun saya baru saja tukar semasa saya g antar servis yang terakhir.

Spectra 3


saya jual double pump (tak termasuk botol)

Breastpump Spectra 3 spesification:-

Ideal for home and office use.The advantages are: very quiet, long life span, rhythmic suction (mimics baby's sucking rhythm - very comfortable to use), adjustable suction, simple to use, dual pumping option. Accessories (breast shield, tubing) are separable so it's easy to wash and sterilize. Its light weight and compact design to make it extremely portable and good to use in a small space.


Detail Spesifikasi breastpump spectra 3 yang saya nak letgo:


-  Saya  telah menggunakannya selama 2 tahun lebih sket (sekarang dah tak guna, adik dah cukup 2 tahun)
-  keadaan masih ok tak pernah mengalami sebarang masalah, sentiasa dihantar servis.
-  saya nak tolak pump dan Breastshield Set (double)

Spectra Tubing
Spectra Membrane
Jadi untuk breastpump saya ni, saya nak letgo RM250, termasuk pos. Kalau ada yang berminat leh komen atau PM saya yer. TQ


za: saya nak tolak benda yang dah bertapak dihati, tapi dari menjadi tukun, baik ditolak supaya boleh memberi khidmat

5 comments:

Imaan09 said...

mm, mcm nak laa pam ni sis.. nnt saya confirm ek.. nk decide2 dulu nk upgrade ke x..pastu nk bincang2 ngan Mr Asben sama ek..

Aliza said...

assalamualaiku.. sori la dear.. pam dah letgo....

QaSeH KiTa said...

masih ada lagi tak?

Aliza said...

dah sold

Anonymous said...

sape yang nak spectra3 pam, boleh hubungi sy..saya nk letgo..baru servis..reason nk letgo sbb nak bli lacte duet..- elin 017-7854596

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...