Rani dapat duit saya menangis

8:45:00 AM Aliza 0 Comments

Hari Sabtu lepas usai mengemas umah, masak untuk dimakan tengahari... kekekekeke.. saya pun duduk depan TV konon-kononya nak nengok-nengok citer apa yang best. tetaiba terberenti kat channel TV2 plak. macam best plak citenyernye.. movie Baabul. Salman Khan dan Rani apa ntah kekekekek.... sket makin sket nengok citer ni macam best... sampailah ke babak nih... adoyai... tak tahan aku nangis siut tak tahan....



filem ni memang betul-betul menyentuh... dah lama tak menangis nengok citer hindustan... teringat zaman dolu-dolu.. masa muda remaja(sekarang pun masih muda remaja lagi).. tiap kali baca novel... mesti nangis.. nengok hindustan mesti nangis... tapi yang peliknya.. tiap kali saya ikut kem motivasi.. orang lain dah menangis teresak-esak di bagi motivasi.. saya masih maintain macam takder perasaan... hahahahahahha
ok, cerita balik kes nengok citer hindustan ni.. jalan citernya sempoi... citernya happy memula... tapi bila dah nak abis tu dah bertukar sedih jer.. alahai.. macam citer kasim selamat plak hahahaha....

tapi apapun citernya... kira oklah.. hari sabtu saya terisi dengan penuh .. makan, mengemas, tidur petang tanpa gangguan anak-anak (di mana anak-anak saya yer di dalam entry nih?)... pastu nengok hindustan hahahahaha.. ok chow...


za: orang lain menangis, saya ketawa.. orang lain ketawa saya menangis.. tolong jangan buat masalah yer.

0 comments:

Google+ Followers

Follow by Email

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...