01 July, 2011

On 11:26:00 AM by Aliza   No comments
Assalamualaikum.
Pagi tadi saya kemas-kemas sijil... semalam tido lambat sebab baru dapat panggilan temuduga untuk hari isnin nin huh!! tak pernah pula saya dapat panggilan temuduga melalui sms hahahahah... ok abaikan...  apa yang nak diceritakan masa ngah semak-semak..susun-susun sijil.. tetiba jumpa benda alah ni.....


tak sangka yer... rupa-rupanya saya pernah wat permohonan untuk sambung belajar... tahun ni rasanya tahun 2004, masa dalam pantang bersalinkan kak long... ngah takder keje.. susah dapat keje.. terus memohon untuk sambung belajar... tapi tadak rezki. ingat lagi masa ni, semangat untuk sambung belajar berkobar-kobar... tapi peluang tak ada.. hingga menyebabkan saya merata-rata cari kerja ntuk membantu en. suami mencari sesuap nasi... huhuhu...
alhamdulillah.... hari ini walaupun tak berjaya menyambung pelajaran, tapi saya bersyukur berada di Universiti ini..... Alhamdulillah.


za: bersyukur membuatkan saya rasa saya adalah seorang manusia

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...