14 January, 2013

On 2:21:00 PM by Aliza in ,    No comments
Semua orang ada menyimpan barang yang menjadi kesayangan, begitu juga dengan saya. saya punya barang yang saya sayang. saya tahu saya ni jenis orang yang suka tukar-tukar gajet, tapi barang yang satu ni ampuuunnnn... memang tak rela untuk ditukar. apa dia erk.... Cincin Nikah sayaaaa...... Incik suami saya bagi kat saya pada hari pernikahan kami 10 tahun yang lepas...

Pagi tadi, saya rasa begitu terkejut... tersentap saya sekejap... ngah pegang stering kereta masa nak hantar anak-anak g sekolah... batu birunya dah hilang.... adoyaaiiiiii.... mana perginya. kelamklibut saya call incik suami...
"abang, batu cincin hilang"...
waaaa............... mana mau carik.........


abaikan bulu tangan saya itu, pejamkan mata jangan nengok jari saya yang terlalu runcing..
tapi fokus pada cincin yang telah kehilangan batunya....


za: pilunya hati.. walau patah tumbuh hilang berganti, tapi yang hilang tetap tak sama dengan yang diganti...

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...