13 November, 2015

On 2:41:00 PM by Aliza in ,    No comments


Inilah kehidupan saya sekarang. kalau nak tumpang kereta saya minta maaf la.. kereta saya memang bersepah. Semester ni dah masuk semester 3.. agak berterabur sket rasanya kehidupan saya... saya tak tahu kenapa.. adakah sebab saya tak reti nak urus masa... alahaii...

Tugasan banyak.. tapi nak mula yang mana satu pun saya tak tahu..... saya terpaksa hadam setiap patah perkataan yang keluar dari mulut-mulut yang mungkin bersimpati dengan saya... "tulah, orang belajar ko pun nak belajar..." "dah tua pun nak belajar lagi... tak cukup ke kerja ni?".... best dan membahagiakan ...... ahahahahahaha

Saya punya masa lebih kurang 2 tahun setengah lagi untuk selesaikan semua ni.. insaallah.... inilah pilihan terbaik yang saya pilih untuk masa depan saya..... 


0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...